عنوان مقاله :

آموزش ساخت گردنبند با سنگ اونیکس و آشنایی با ویژگی های دوره

آشنایی با آموزش ساخت گردنبند با سنگ اونیکس

 

آموزش ساخت گردنبند با سنگ اونیکس یکی از دوره های جذابی است که موسسات آموزشی برای افراد علاقه مند به این رشته هنری برگزار می کنند .

در آکادمی ماتریکس ایران شما می توانید دوره های مختلف طراحی طلا و جواهرات را با کمترین هزینه و با بهترین امکانات در دوره های حضوری ، آنلاین و پکیج های ویدیویی بگذرانید و در آحر مدرک بین الملل معتبر دریافت نمایید . در آکادمی می توانید آموزش ساخت گردنبند با سنگ اونیکس و طراحی آن با نرم افزار ماتریکس را تهیه نمایید .

ساخت زیورآلات هنری است که قدمت زیادی دارد و از دیرباز تا به اکنون افراد زیادی به مشغول به فعالیت در این حرفه هستند.

 این رشته هنری سرشار از ایده های ناب و ظرافت های خاصی است که می تواند در خلق یک اثر فوق العاده جذاب، نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

امروزه بسیاری از افراد به دلیل علاقه شخصی در دوره های آموزشی ساخت زیورآلات و آموزش ساخت گردنبند با سنگ اونیکس شرکت می کنند و از مجموعه مهارت های به دست آمده از این هنر در کسب و کار تخصصی خود بهره می برند.

یکی از دوره های آموزشی مورد علاقه بسیاری از هنرجوها ، آموزش ساخت گردنبند با سنگ اونیکس است . آموزش ساخت گردنبند با سنگ اونیکس از آن دوره هایی می باشد که می تواند شما را به افرادی حرفه ای با درآمد بالا در زمینه طراحی طلا و جواهرات تبدیل نماید .

سنگ اونیکس را می توان به عنوان یکی از سنگ های زینتی و قیمتی نام برد که در ساخت انواع جواهرات مورد استفاده واقع می شود.

اگر شناخت کافی در زمینه این سنگ خاص زینتی در ساخت جواهرات ندارید، با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد این سنگ قیمتی را در اختیار شما قرار دهیم:

 معرفی سنگ اونیکس و کاربرد آن در ساخت زیورآلات :

 

سنگ اونیکس یکی از سنگ های خاصی است که قدمتی کهن دارد و به نوعی می توان گفت استفاده از آن در دوره امپراتوری یونان رواج داشت .

 

آموزش ساخت گردنبند با سنگ اونیکس

 

امروزه بسیاری از افراد به دلیل خواص و فواید سنگ اونیکس از آن در دور کردن انرژی های منفی، دفع چشم زخم، جذب انرژی های مثبت، افزایش اراده و بهبود عملکرد بدن و… استفاده می کنند .

رنگ این سنگ مشکی است اما می توان رگه هایی از رنگ قرمز یا سفید در آن مشاهده کرد .

اما سوال اصلی اینجاست که نقش و کاربرد این سنگ قیمتی در ساخت زیورآلات چه می تواند باشد ؟

جهت پاسخگویی باید بگوییم که بسیاری از جواهرسازان به دلیل رنگ خاص و تضاد جالب سنگ اونیکس با سنگ های دیگر از آن جهت تولید زیورآلات استفاده می کنند .

کلا سنگ های اونیکس به دو نوع مات و براق دسته بندی می شوند که از جذابیت زیادی در بین سنگ های قیمتی دیگر برخوردار هستند .

البته جواهرسازان از این سنگ ها در شکل های مات و براق آن، در ساخت جواهرات مختلفی استفاده می کنند .

به عنوان مثال جواهرسازان برای اینکه درخشندگی انگشتر طلا بیشتر به چشم بیننده بیاید از سنگ اونیکس تراش خورده براق و از نوع مات آن در ساخت گردنبند و دستبند طلا بیشتر استفاده می کنند .

اگر دقت کرده باشید در فرآیند تولید زیور آلاتی مانند: دستبند، گردنبند، انگشتر و… از این سنگ به عنوان عنصر اصلی در ساخت، نام برده می شود و دلیل آن هم به خاطر این است که ترکیب متضاد درخشندگی طلا و مات بودن سنگ اونیکس باعث ایجاد یک جذابیت خاصی می شود که به چشم هر بیننده ای می آید .

یکی از مهمترین مزایای شرکت در کلاس های آموزشی ساخت زیورآلات این است که شما با ویژگی ها و انواع سنگ های اونیکس آشنا خواهید شد و اطلاعاتتان در مورد اینکه از چه نوع سنگ اونیکس تراش خورده ای (مات یا براق) جهت ساخت یک قطعه جواهر بخواهید استفاده کنید، افزایش خواهد یافت.

 به عنوان مثال اگر شما علاقه مند به شرکت در دوره های آموزش ساخت گردنبند با سنگ اونیکس باشید ، آشنایی با ساختار این سنگ خاص و چگونگی ترکیب آن با طلا در ساخت هرگونه زیورآلاتی از مهمترین سرفصل های آموزشی هستند که توسط اساتید مجرب یاد خواهید گرفت.

 

آموزش ساخت گردنبند با سنگ اونیکس

 

شرایط ویژگی های شرکت در دوره های آموزش ساخت گردنبند با سنگ اونیکس :

 

اول از همه باید خاطر نشان کنیم که به دلیل استفاده بسیاری از افراد از زیورآلات، بازار این حرفه هنری به شدت رقابتی است و هر کسی می تواند با توجه به علاقه خود در بازار کار این حرفه مشغول به فعالیت شود و درآمدهای کلانی را به دست آورد .

تنها راه موفقیت در این حرفه هنری این است که کمی خلاقیت به خرج بدهید و تجربیات لازم در دوره های آموزش ساخت گردنبند با سنگ اونیکس را به دست آورید .

به طور قطع، موفقیت شما در بازار کار این رشته هنری تضمین شده است اگر کمی خلاقیت، علاقه، صبر و بردباری را چاشنی کارتان کنید .

اگر علاقه مند به شرکت در کلاس های آموزش ساخت گردنبند با سنگ اونیکس هستید ، حتما در مورد شرایط برگزاری دوره ها از موسسات معتبر در این زمینه، اطلاعات لازم و کاربردی را کسب نمایید .

شما با گذراندن دوره های چندماهه و با شرکت در دوره های حضوری این رشته، می توانید مجموعه مهارت های لازم جهت فعالیت در رشته ساخت زیورآلات را یاد بگیرید و در بازار این حرفه هنری استفاده نمایید .

لازم به ذکر است که جهت فعالیت حرفه ای در این رشته می توانید از مدرک معتبری که مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای است به عنوان نوعی رزومه کاری در پیشرفت کاری خود استفاده کنید .

 

آموزش ساخت گردنبند با سنگ اونیکس

 

جمع بندی نهایی آموزش ساخت گردنبند با سنگ اونیکس :

 

آموزش ساخت گردنبند با سنگ اونیکس از جمله های دوره های مفید برای افرادی است که علاقه مند به ساخت هرگونه زیور آلاتی مانند: گردنبند، انگشتر، گوشواره و… هستند .

بسیاری از موسسات، دوره های آموزشی ساخت زیور آلاتی مانند: گردنبند را برای بسیاری از هنرجوهای علاقه مند به طور ویژه برگزار کرده اند تا بتوانند از مهارت های کسب شده در آینده نه چندان دور به عنوان یک جواهر ساز موفق در کسب و کار حرفه ای خود، بهره ببرند .

در آکادمی ماتریکس ایران شما می توانید دوره های مختلف طراحی طلا و جواهرات را با کمترین هزینه و با بهترین امکانات در دوره های حضوری ، آنلاین و پکیج های ویدیویی بگذرانید و در آحر مدرک بین الملل معتبر دریافت نمایید .

هدف شرکت در دوره های آموزش ساخت گردنبند با سنگ اونیکس  این رشته این است که بتوانید به وسیله سنگ اونیکس، گردنبندی را تولید نمایید که از زیبایی و جلوه بینظیری برخوردار باشد .

شما در هر رده سنی که باشید می توانید با شرکت در کلاس های آموزشی و کسب اطلاعات کافی، زندگی خود را برای یک عمر در بازار کار ساخت زیورآلات بیمه کنید .

مهمتر از همه، یادآوری این نکته ضروری است که هدفتان از شرکت در کلاس های آموزشی تنها جنبه سرگرمی نداشته باشد و به عنوان یک شغل به آن نگاه کنید .

شما با شرکت در کلاس های آموزشی و کسب اطلاعات تخصصی در زمینه ساخت زیورآلات به وسیله سنگ اونیکس می توانید تجارت تخصصی خود را در این زمینه راه اندازی کنید و به عنوان یک جواهر ساز موفق در بازار رقابتی ساخت زیورآلات در میان رقبای دیگر قد علم کنید .

منابع:

  1. https://www.amazon.com/BEADNOVA-Natural
  2. -Crystal-Gemstone-45-48pcs/dp/B00J9F6I1W
  3. https://www.kernowcraft.com/collections
  4. /make-the-look/onyx-bead-bar-necklace

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین می توانید مقاله های بعدی یا قبلی را مطالعه نمایید !

در صورت علاقه مندی به شرکت در جلسه استعداد سنجی رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.