عنوان مقاله :

هر آنچه که باید در خصوص آموزش جواهر سازی مجتمع فنی تهران بدانید

آموزش جواهر سازی مجتمع فنی تهران یکی از دوره های جذابی است که علاقه مندان زیادی دارد و بسیاری از افراد به این دلیل در این دوره های آموزشی شرکت می کنند تا بتوانند در آینده با مهارت های کسب شده، تجارت تخصصی خود را راه اندازی کنند .

با گذراندن دوره های آموزشی جواهر سازی به راحتی می توانید از ایده های جذاب و کاربردی خود به بهترین نحو ممکن در زمینه تولید طلا و جواهر استفاده نمایید .

در کلاس های آموزشی جواهر سازی، قدم به قدم با مراحل ساخت طلا و جواهر آشنا می شوید و تکنیک های لازم برای کار با انواع فلزات قیمتی را توسط اساتید مجرب آموزش خواهید دید .

در آکادمی ماتریکس ایران شما می توانید دوره های مختلف طراحی طلا و جواهرات را با کمترین هزینه و با بهترین امکانات در دوره های حضوری ، آنلاین و پکیج های ویدیویی بگذرانید و در آحر مدرک بین الملل معتبر دریافت نمایید .

اگر هدف شما این است که به عنوان یک جواهر ساز حرفه ای در این صنعت ظاهر شوید پس نیازمند گذراندن دوره های ویژه در این زمینه هستید .

تمرین و پشتکار زیاد، تنها عامل موفقیت است که میتواند شما را به یک جواهر ساز حرفه ای تبدیل کند .

از این رو دوره آموزشی جواهر سازی مجتمع فنی تهران، بهترین فرصت را برای شما فراهم کرده است تا با شرکت در آن، آینده خوبی را در زمینه تبدیل شدن به یک جواهر ساز موفق برای خود رقم بزنید .

در دوره های آموزش جواهر سازی مجتمع فنی تهران با چه مواردی آشنا خواهید شد؟

 

در دوره های آموزشی جواهر سازی، کار کردن با انواع مدل های جدید و کلاسیک جواهرات را یاد خواهید گرفت و همینطور با ابزارهای ویژه برای تولید یک قطعه جواهر آشنا خواهید شد .

یکی از مهمترین فواید این دوره این است که اگر تا به الان هیچگونه تجربه ای در زمینه ساخت طلا و جواهر نداشته باشید، تمامی موارد و تکنیک های لازم از مقدماتی تا پیشرفته توسط اساتید مجرب به شما آموزش داده خواهد شد .

شاید پیش خود فکر کنید که باید از طریق آکادمیک، مسیر حرفه ای شدن خود را در زمینه جواهر سازی طی کنید .

 اما ما به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که از طریق دوره های مهارتی که موسسات معتبر در این زمینه برگزار می کنند، می توانید راه موفقیت خود را هموار کنید .

تنها به انگیزه، تمرین و پشتکار فراوان نیاز دارید تا به یک جواهر ساز حرفه ای در این زمینه تبدیل شوید .

 

آموزش جواهر سازی مجتمع فنی تهران

 

سرفصل های دوره های آموزش جواهر سازی مجتمع فنی تهران شامل چه مواردی است؟

 

سرفصل های آموزشی این دوره شامل موارد زیر خواهند بود :

  • هنرجو در دوره های آموزش جواهر سازی مجتمع فنی تهران با خواص و ویژگی های فلزات گرانبهایی مانند، طلا، نقره و… آشنا خواهد شد.
  • آشنایی با کارکردها و استفاده درست از ابزار آلات از مهمترین سرفصل های آموزشی این دوره است.
  • اینکه چگونه کارآموز با انواع فلز کار کند، توسط اساتید مجرب موسسه به او یاد داده خواهد شد.
  • در نهایت هنرجو باید بتواند انواع مهارت های مربوط به سوهان کاری، برش کاری، جوشکاری، ذوب فلز، ریخته گری، ساخت انواع مختلف زنجیر و… را کسب کند و تمامی تجربه های لازم را در زمینه ساخت طلا و جواهر به دست آورد.

 

آموزش جواهر سازی مجتمع فنی تهران

 

شما با گذراندن دوره های آموزش جواهر سازی مجتمع فنی تهران به چه نتایجی دست خواهید یافت:

 

اگر از طریق موسسه به یادگیری رشته جواهر سازی اقدام کنید، می توانید تمامی مبانی تئوری و عملی رشته جواهر سازی را یاد بگیرید و چه بسا تجربه شما در این زمینه حتی بیشتر هم خواهد شد.

به خاطر همین است که می گوییم یادگیری آکادمیک با یادگیری از طریق آموزشگاه فرق چندانی ندارد.

مهم این است که شما تجربه های لازم را جهت حرفه ای شدن در زمینه تولید طلا و جواهر کسب کرده اید.

شما با گذراندن دوره های آموزشی جواهر سازی به سه مهارت زیر دست پیدا خواهید کرد که ما در ذیل به این موارد اشاره می کنیم:

  • در گام اول با مبانی تئوری طراحی جواهرات آشنا خواهید شد:

برای اینکه بخواهید در هر حرفه ای نه تنها رشته جواهر سازی به موفقیت برسید، اولین گام این است که با تمامی مبانی تئوری مربوط به آن رشته آشنا شوید.

رشته جواهر سازی هم خارج از این قاعده نیست و شما با شرکت در این دوره های آموزش جواهر سازی مجتمع فنی تهران، بهترین فرصت را برای خود فراهم می کنید تا بتوانید به طور دقیقی با تمامی مبانی تئوری مقدماتی این رشته آشنا شوید.

  • در گام دوم با ویژگی ها و خصوصیات انواع فلزات قیمتی آشنا خواهید شد:

بعد از آشنایی با مبانی مقدماتی این رشته، نوبت یادگیری در مورد انواع فلزات گرانبها مانند: طلا، نقره و… فرا می رسد.

این دوره دیگر حالت مقدماتی ندارد و شما باید با انواع خصوصیات فلزات از جمله: شکل، درجه حرارت و سایر ویژگی های دیگر آشنا شوید.

  • در گام سوم با تمام تکنیک های لازم جهت ساخت طلا و جواهر آشنا خواهید شد:

در این مرحله با تمامی قواعد و تکنیک های لازم برای اینکه چطور یک قطعه جواهر را بسازید آشنا خواهید شد و در نهایت، شما می توانید تجربه های کاربردی خود را در این زمینه در آینده ای نه چندان دور به عرصه آزمایش بگذارید.

جا دارد که بگوییم تمامی این مهارت ها با گذراندن دوره های آموزش جواهر سازی مجتمع فنی تهران در آموزشگاه معتبر امکانپذیر است.

 

آموزش جواهر سازی مجتمع فنی تهران

 

درباره دوره های آموزش جواهر سازی مجتمع فنی تهران بیشتر بدانیم :

 

مجتمع فنی تهران با چندین سال سابقه آموزشی، دوره های مختلفی را در زمینه یادگیری ساخت و طراحی جواهرات برای افراد علاقه مند فراهم کرده است .

بسیاری از افرادی که دوره های آموزش جواهر سازی این مجتمع را پشت سر گذاشته اند، توانسته اند با کسب اطلاعات تخصصی در زمینه ساخت جواهر، بلافاصله در بازار کار مشغول به فعالیت شوند .

جا دارد که بگوییم مدرک مجتمع فنی تهران مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای، وزارت امور خارجه و تمامی شرکت های خصوصی و دولتی است.

شما به راحتی با مدرک این مجتمع می توانید در صنعت طلا و جواهر چه در داخل و چه در خارج کشور مشغول به فعالیت شوید و آینده درخشانی را برای خود رقم بزنید.

جمع بندی :

 اگر علاقه مند به رشته جواهر سازی هستید و هدف خود را در زمینه تبدیل شدن به یک جواهر ساز موفق ترسیم کرده اید، تنها اقدامی که باید انجام دهید این است که در یک موسسه معتبر ثبت نام نمایید و مهارت های تخصصی این رشته را کسب نمایید.

منابع :

  1. https://www.udemy.com/course/jewelry-design-makin
  2. g-video-course-step-by-step-art-handicraft-lessons/
  3. https://www.centreofexcellence.com
  4. /shop/jewellery-making-diploma-course/
  5. https://www.reed.co.uk/courses/jewellery-making

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین می توانید مقاله های بعدی یا قبلی را مطالعه نمایید !

در صورت علاقه مندی به شرکت در جلسه استعداد سنجی رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.