عنوان مقاله :

کلاس آموزش ساخت انگشتر نقره و آشنایی با ویژگی های دوره

کلاس آموزش ساخت انگشتر نقره از جمله دوره های کاربردی برای هر فرد علاقه مندی محسوب می شود که قصد دارد در بازار کار این رشته به جواهر ساز موفقی تبدیل شود .

ساخت طلا و جواهر از جمله رشته های پولسازی است که هر فرد با انگیزه ای اگر قدم به دنیای پر پیچ و خم این حرفه بگذارد، می تواند آینده درخشانی را برای خود رقم بزند و زندگی کاری خود را تامین کند .

در آکادمی ماتریکس ایران شما می توانید دوره های مختلف طراحی طلا و جواهرات و دوره ها و کلاس آموزش ساخت انگشتر نقره و طراحی آن با نرم افزار ماتریکس را با کمترین هزینه و با بهترین امکانات در دوره های حضوری ، آنلاین و پکیج های ویدیویی بگذرانید و در آحر مدرک بین الملل معتبر دریافت نمایید .

برای اینکه بخواهید به عنوان یک جواهر ساز در بازار کار این رشته خوش بدرخشید، در گام اول نیاز دارید با قواعد اولیه حرفه ساخت طلا و جواهر آشنا شوید و مسیرهای درست را برای تبدیل شدن به یک فرد حرفه ای در این زمینه، طی کنید .

شما با یادگیری اصولی این حرفه، هر طرح و ایده ای که از یک قطعه جواهر در ذهن خود داشته باشید را می توانید واقعیت ببخشید .

توانمندی ساخت انگشتر نقره هم یکی از صدها مهارتی است که شما می توانید در این رشته هنری جذاب به آن دست پیدا کنید. به همین منظور کلاس آموزش ساخت انگشتر نقره بسیار کمک دهنده افرادی است که قصد ورود به این رشته را دارد .

البته فراموش نکنید اگر شما در هر رشته هنری به غیر از ساخت جواهر هم بخواهید به درآمدهای کلانی دست پیدا کنید، نمی توانید از قاعده ای که در جملات بالا به آن اشاره کردیم، سرپیچی کنید .

کمی انگیزه و تلاش مداوم، صد در صد موفقیت شما را در این صنعت هنری تضمین خواهد کرد و به هیچ عنوان نمی توان این مورد را انکار کرد .

برای اینکه با مجموعه اطلاعات لازم در مورد کلاس آموزش ساخت انگشتر نقره و ویژگی های دوره آموزشی آن آشنا شوید، ما را تا پایان مقاله همراهی کنید تا شناخت شما را در این زمینه افزایش دهیم

 

 

آشنایی با ویژگی های کلاس آموزش ساخت انگشتر نقره :

 

مسلما شما هم با ما هم عقیده هستید که رمز موفقیت در مجموعه رشته های هنری، بدست آوردن مهارت و تجارب لازم است.

رشته جواهر سازی از آن دسته رشته هایی است که داشتن مهارت در آن حرف اول را می زند و شما برای اینکه به این تجارب لازم در این حرفه دست پیدا کنید، ضروری است که در یک آموزشگاه معتبر ثبت نام کنید و تحت نظر اساتید ماهر تمامی آموزش های لازم را ببینید .

شما با تجارب کسب شده در این دوره های آموزشی می توانید یک قطعه جواهر خاص بسازید و از دسترنج نهایی خود در پایان کار احساس شعف و خرسندی داشته باشید .

 

کلاس آموزش ساخت انگشتر نقره و جواهرات

 

ممکن است سوال اصلی بسیاری از افراد این مورد باشد که چه مهارت هایی در کلاس آموزش ساخت انگشتر نقره توسط استاد به هنرجو آموزش داده می شود ؟

جهت پاسخگویی به این سوال ما به مجموعه ویژگی های این دوره اشاره می کنیم :

  • آشنایی با ابزارآلات و وسایل کار جهت ساخت از مهمترین هدف های دوره های آموزشی جواهر سازی است .
  • شما به عنوان هنرجو با مهارت های 5 گانه (اره کشی، سوهان کشی، فلز کاری، لحیم کاری و صیقل دادن) در ساخت انگشتر نقره آشنا می شوید و تمامی تجارب لازم آموزش داده شده توسط اساتید را در دوره های چند ماهه، به دست خواهید آورد.
  • علاوه بر یادگیری مهارت های 5 گانه، شما می توانید نگین های مورد نظر را به سبک های مختلف بر روی یک قطعه جواهر پیاده سازی کنید و از ظرافت هنر خود در پایان کار نهایت لذت را ببرید.

در مورد کلاس های آموزشی ساخت انگشتر نقره، جا دارد بگوییم که شرایط برگزاری دوره ها در هر آموزشگاهی متفاوت است.

اما معمولا دوره ها، چند ماهه در ساعات زمانی مشخصی و به صورت گروهی برگزار می شوند.

یادگیری دوره های کارگاهی جواهر سازی به دو صورت است:

  • در ماه اول کارآموزان تمامی تکنیک ها و قواعد لازم جهت ساخت فلزاتی مانند: نقره، مس و… را آموزش می بینند.
  • در ماه های بعد، هنرجوها می توانند هر طرحی از جواهر مورد نظر خود را مدلسازی نمایند.

البته جا دارد بگوییم که تهیه ابزار و وسایل جهت ساخت طلا و جواهر به عهده هنرجو می باشد و شما می توانید بعد از ثبت نام در کلاس های کارگاهی جواهر سازی، ابزارآلات مورد نیاز جهت کار را از بیرون و یا از طریق مرکز آموزشگاهی تهیه نمایید .

در آکادمی ماتریکس ایران شما می توانید دوره های مختلف طراحی طلا و جواهرات و دوره ها و کلاس آموزش ساخت انگشتر نقره و طراحی آن با نرم افزار ماتریکس را با کمترین هزینه و با بهترین امکانات در دوره های حضوری ، آنلاین و پکیج های ویدیویی بگذرانید و در آحر مدرک بین الملل معتبر دریافت نمایید .

 

کلاس آموزش ساخت انگشتر نقره و جواهرات

 

برای ورود به بازار کار ساخت طلا و جواهر چه اقداماتی باید انجام داد؟

 

مسلما، هدف و نیاز را می توان به عنوان عامل های مهم در سوق دادن فرد جهت ورود به این صنعت پولساز دانست.

استعداد هنری شما می تواند موفقیت چندین برابر شما را در رشته جواهر سازی تضمین کند.

حرف اول و آخر را جهت موفقیت در این صنعت، استعداد هنری شما می زند و حتی می توانیم این مورد را برای شما اثبات کنیم که تنها کسانی در این حرفه به درآمدهای کلانی رسیدند که حرفی برای گفتن داشتند تا توانستند در رشته جواهر سازی از یک فرد مبتدی به یک جواهر ساز موفق تبدیل شوند.

برای اینکه به دنیای جذاب ساخت طلا و جواهر ورود کنید، نیازی نیست که از مدرک دانشگاهی برخوردار باشید. در کلاس آموزش ساخت انگشتر نقره نیز می توانید بهترین باشید .

همچنین معمولا مطالبی که در دوره ها و کلاس آموزش ساخت انگشتر نقره فرا می گیرید چه بسا بهتر و پربار تر از مراکز فنی حرفه ای و دانشگاهی باشد .

اما مهارت های اکتسابی شما می تواند به عنوان مهمترین پیش نیاز جهت تبدیل شدن به یک فرد حرفه ای در بازار ساخت طلا و جواهر، معرفی شوند.

روش موفقیت را بلد باشید و قبل از اینکه بخواهید به عنوان یک جواهر ساز در این حرفه قدم بگذارید، با مهارت های کلاسیک و کامپیوتری طراحی جواهرات آشنا شوید و سعی کنید تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بگیرید و از مهارت های طراحی زیورآلات در کار ساخت طلا و جواهر، استفاده کنید.

اینکه چه مدت زمانی را در نظر داشته باشید تا به تمام فوت و فن های موفقیت در این رشته دست پیدا کنید، یک چیز کاملا نسبی است.

انگیزه، علاقه، تلاش، صبر و بردباری شما در تسریع بخشیدن به مدت زمان تعیین شده جهت تبدیل شدن به یک جواهر ساز متخصص، نقش زیادی دارد.

البته ناگفته نماند که ویژگی های انتسابی مانند: خلاقیت، اعتماد به نفس، باور مثبت و… در تسریع بخشیدن به پیشرفت کاری شما می تواند نقش مهمی را ایفا کند.

 

کلاس آموزش ساخت انگشتر نقره و جواهرات

 

جمع بندی نهایی مقاله کلاس آموزش ساخت انگشتر نقره :

 

کلاس آموزش ساخت انگشتر نقره از دوره های مهم ساخت طلا و جواهر است که شما می توانید با یادگیری تمام تکنیک های لازم، توانمندی خود را در زمینه ساخت یک قطعه جواهر بی عیب و نقص افزایش دهید و در بازار حرفه ای این صنعت خود را در مقایسه با افراد دیگر، بی رقیب سازید . در آکادمی ماتریکس ایران شما می توانید دوره های مختلف طراحی طلا و جواهرات و دوره ها و کلاس آموزش ساخت انگشتر نقره و طراحی آن با نرم افزار ماتریکس را با کمترین هزینه و با بهترین امکانات در دوره های حضوری ، آنلاین و پکیج های ویدیویی بگذرانید و در آحر مدرک بین الملل معتبر دریافت نمایید .

 

منابع :

  1. https://www.marthastewart.com/
  2. 7847881/how-make-your-own-jewelry
  3. https://www.pinterest.com/rhyth
  4. msofplay/jewelry-making-tutorials/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین می توانید مقاله های بعدی یا قبلی را مطالعه نمایید !

در صورت علاقه مندی به شرکت در جلسه استعداد سنجی رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.