آموزش طراحی طلا و جواهرات
+ معرفی دوره ها و هزینه ها

از همان ابتدای پیشرفت انسان در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه های کسب و کار فلزات نقش بسیار ارزشمندی را برای انسان ایفا کردند . انسان از همان آغاز به نقش کلیدی فلزات به ویژه طلا و نقره در احیای کسب و کارهای مختلف و همچنین تجارت جهانی پی برد و از فلزات در بخش‌های مختلف آن استفاده کرد .

یکی از مهمترین کاربردهای فلزات در کسب و کارهای مختلف و تجارت استفاده از آن  به عنوان پول می باشد .  امروزه نیز از  طلا و نقره برای پشتوانه اسکناس هایی که دولت ها چاپ می کنند استفاده می گردد . اما اگر بخواهیم کاربرد فلزات به ویژه طلا و نقره را در زمان و جامعه امروزی بررسی کنیم می توان گفت که از آنها بیشتر در ساخت انواع زیورآلات و جواهرات استفاده می شود . 

آموزش طراحی طلا و جواهرات

اگر فرصت خواندن ندارید به این صفحه گوش دهید !

آموزش طراحی طلا و جواهرات

انسان ها باتوجه به غرایز خود معمولاً جذب زیبایی ها  می شوند  و همچنین دوست دارند که خودشان نیز زیباتر به نظر برسند  پس به این منظور همواره سعی می‌کنند تا در بخش‌هایی مانند لباس پوشیدن بسیار خوب عمل کنند تا بتوانند دیگران را به نوعی جذب خود کنند .

از گذشته تا کنون همواره یکی از گزینه هایی که میتواند به زیبا بودن و افزایش جذابیت هر انسانی کمک کند استفاده از جواهرات و زیورآلات ، مکمل لباس پوشیدن ما بوده است که این موضوع از همان گذشته تاریخ انسانیت تا همین الان که دنیای فناوری ها و ارتباطات است وجود داشته و بارز بوده است .

به همین منظور کسب و کارهای مختلفی برای ساخت جواهرات در سراسر دنیا از قبل وجود داشتند که همواره از درآمد سرشاری بهره مند بوده اند .

کسب و کار طراحی طلا و جواهرات در ایران  شاید بسیار پر رنگ تر از از مناطق مختلف کره زمین باشد چراکه ایران از همان ابتدا به هنر و بخش های مختلف آن اهمیت ویژه ای داده است . طلا به عنوان یک ماده بسیار ارزشمند در بسیاری از طراحی ها و هنرهای ایرانی استفاده می‌گردد که این موضوع در ساخت و طراحی طلا و جواهرات بسیار پررنگ تر می باشد .

همین نکته بیانگر این می باشد که بازار کسب و کار طراحی طلا و جواهرات و همه حوزه های مربوط به این کسب و کار در ایران و حتی در تمام نقاط جهان از محبوبیت و درآمد بالایی برخوردار است .

پس با ما همراه باشید تا ضمن معرفی صفر تا صد این مهارت و کسب و کار ، همه جوانب  آنرا به خصوص درآمد و بازار کار آن را نیز بررسی کنیم  تا شما عزیزان بتوانید بهترین تصمیم را برای آینده شغلی خود و تحول در زندگی خود بگیرید . با آکادمی ماتریکس ایران همراه باشید

آموزش طراحی طلا و جواهرات به چه صورت هایی انجام می شود ؟

حوزه طراحی طلا و جواهرات بسیار فضای گسترده ای  دارد که هر یک از عزیزانی که به این حوزه علاقمند می باشد می‌تواند یکی از زیر مجموعه های آن را انتخاب کند و مهارت اش را فرا بگیرد و به یک طراح طلا و جواهر تبدیل شود .  هر یک از این مهارت ها در حوزه آموزش طراحی طلا و جواهرات ویژگی های به خصوص خود را دارا می باشد که برخی از آنها اکنون در دنیای امروزی جایگاه بهتر و ارزشمند تری نسبت به دیگر مهارت ها دارد . 

 در حوزه آموزش طراحی طلا و جواهرات ما باشند این مهارت روبرو هستیم که مهمترین آنها عبارتند از:

  • آموزش طراحی طلا و جواهرات با استفاده از نرم افزار
  • آموزش  طراحی طلا و جواهرات به صورت دستی و روی کاغذ
  • آموزش طراحی طلا و جواهرات به صورت مستقیم  با استفاده از ابزار آلات

1 | آموزش طراحی طلا و جواهرات با استفاده از نرم افزار 

یکی از بهترین و به روز ترین مهارت هایی که یک طراح طلا و جواهرات می‌توانند برای بهبود و تحول فضای کسب و کاری خودش فرا بگیرد طراحی طلا و جواهرات با استفاده از نرم افزار ماتریکس و دیگر نرم افزارهای مکمل می باشد . ماتریکس ، نرم افزار و پلتفرم طراحی سه بعدی می باشد که طراحان با استفاده از آن الگوهای مختلف جواهرات را در اشکال مختلف طراحی و سپس آنها را به متقاضیان ارائه می دهند .

امروزه اگر شما از یک جواهر و زیوری خوشتان بیاید و به آن علاقه مند شوید ،بسیارامکان آن کم است که آن طرح و الگوی مورد پسند شما در نرم افزار پیشرفته و بروز ماتریکس طراحی نشده باشد .

آکادمی و آموزشگاه بزرگ ماتریکس با سابقه چندین سال آموزش این نرم افزار یکی از سردمداران آموزش دهندگان این حوزه می باشد که شما عزیزان میتوانید دوره های آموزش طراحی طلا و جواهرات را با استفاده از نرم افزار از آکادمی ما با هزینه بسیار مناسب تهیه کرده و فضای بزرگ کسب و کار خودتان را بسازید که در ادامه به معرفی همه دوره های آموزشی آکادمی به صورت کامل خواهیم پرداخت .

آموزش طراحی طلا و جواهرات (4)
آموزش طراحی طلا و جواهرات (6)

2 | آموزش طراحی طلا و جواهرات به صورت دستی و بر روی کاغذ

در این بخش از حوزه ی جذاب طراحی طلا و جواهرات دانشجویان معمولاً ابعاد و اشکال مختلف جواهر مدنظرشان را بر روی کاغذ پیاده کرده و با توجه به تکنیک های مختلف و به خصوص این اشکال ، به جواهرات زیبا و فیزیکی تبدیل می شوند .

معمولاً افراد مبتدی در این زمینه نمی توانند طراحی های خیلی حرفه‌ای را به وجود آورند که این با افزایش مهارت طراحی و افزایش مهارت های مختلف مانند ایده پردازی و الگوگیری بهبود خواهد یافت و قطعاً شما عزیزان میتوانید با تلاش و پشتکاری که در این حوزه از خود نشان می دهید و با تهیه دوره های حرفه ای  آموزش طراحی طلا و جواهرات به صورت دستی از آکادمی ماتریکس ایران ، به یک فرد برجسته و نابغه ی عرصه طراحی طلا و جواهرات تبدیل شوید . 

آموزش طراحی طلا و جواهرات با استفاده از ابزار آلات

 شاید این حوزه یکی از قدیمی ترین اشکال طراحی طلا و جواهرات می باشد که در آن طراحی های خود را مستقیماً با ابزار آلات مختلف بر روی سنگ ، طلا یا نقره پیاده می‌کنند و یک جواهر بی نظیر را به مشتریان خود ارائه خواهند داد .

معمولاً قیمت جواهرات و زیور آلاتی که با استفاده از این روش طراحی و اجرا می شوند بالاتر است و در همه مکانهای دنیا این قیمت نسبتاً افزایش خواهد یافت .

در حال حاضر آکادمی ماتریکس ایران که صورت کاملاً حرفه ای در زمینه آموزش طراحی طلا و جواهرات فعالیت می کند ، دوره های آموزشی طراحی به صورت مستقیم را دارا نمی باشد اما قصد دارد در آینده‌ای بسیار نزدیک همه این دوره‌ها را به 3 صورت حضوری و آنلاین و به صورت پکیج های ویدیویی به دانشجویان خود ارائه دهد .

(( معرفی دوره های آموزش طراحی طلا و جواهرات ))

آکادمی ماتریکس ایران بزرگترین اموزشگاه تدریس و اموزش همه حوزه‌های مربوط به آموزش طراحی طلا و جواهرات می باشد که همواره سعی کرده است بهترین خدمات را به دانشجویان خود ارائه دهد تا آنها را برای ورود به فضای بی نظیر طراحی طلا و جواهرات آماده کند .

این آکادمی تاکنون  توانسته با افتخار ، دانشجویان فراوانی را در این حوزه تربیت کند که اکنون برای خود کسب و کارهای بزرگی را دارا می باشند و درآمدهای بالایی را نصیب خود کرده اند .

به منظور راحتی و و در نظر گرفتن شرایط  دانشجویان آکادمی سعی کرده است که  تا حدودی همه حوزه های مربوط به طراحی طلا و جواهرات را به مردم ارائه دهد که هر کدام ویژگی های خاص خود را شامل می شوند 

دوره های آکادمی عبارتند از:

1 | دوره آموزش طراحی طلا و جواهرات با استفاده از ماتریکس

همانطور که از نام آکادمی ما مشخص است بهترین منبعی که شما عزیزان میتوانید ماتریکس و طراحی با آن را فرا بگیرید قطعاً آکادمی ما خواهد بود چراکه اکثر و بیشتر تمرکز این آکادمی در حوزه ارائه پکیج های آموزش طراحی طلا و جواهرات با استفاده از نرم افزار ماترکیس به جامعه دانشجویان بوده و خواهد بود که همینطور از ویژگی های منحصر به فردی دار است .

در پکیج ها و دوره های آموزش ماتریکس ،  شما عزیزان به افرادی با تجربه و خبره و مسلط به همه بخش های نرم افزار و همچنین نرم افزارهای مکمل تبدیل خواهید شد .  همچنین برای اینکه بدانید که در کل ماتریکس و نرم افزارهای طراحی چه می باشند و چه فضایی دارند می توانید مقاله ماترکیس چیست را هم اکنون مطالعه کنید . 

 دوره های آموزش طراحی طلا و جواهرات با نرم افزار ماتریکس به چه صورت به دانشجویان ارائه  داده شده است :

آموزش طراحی طلا و جواهرات (7)

پکیج ویدیویی

شما عزیزان میتوانید این دوره ها را به صورت پکیج های ویدیویی از وب سایت تهیه کرده  و در فضایی بسیار آسوده و بدون محدودیت زمان و مکان همه این ویدیو را مشاهده و آموزش ها را فرا گرفته و در فضای بی نظیر آموزش ماتریکس سیر کنید . 

دوره آنلاین

دومین صورتی که شما عزیزان می توانید این آموزش را فراگرفته ، به صورت آنلاین خواهد بود که  می‌توانید در کلاس های آنلاین ما شرکت کرده و همه مباحث را به صورت مستقیم و به صورت آنلاین از از اساتید مجرب و خبره ما یادگیری بفرمایید .

دوره حضوری

کلاس های آموزشی حضوری ما نیز یکی از صورت های ارائه آموزش طراحی طلا و جواهرات با نرم افزار ماتریکس می باشد که همه این کلاسها  با رعایت  پروتکل های بهداشتی و با محدودیت تعداد اعضا در تهران برگزار می شود .

2 | دوره اموزش طراحی طلا و جواهرات به صورت دستی

آموزش طراحی طلا و جواهرات

دوره آموزش طراحی طلا و جواهرات به صورت دستی می تواند برای آن دسته از افرادی مناسب باشد که همواره علاقه مند به طراحی های مختلف با استفاده از مداد و یا اجزای دیگر و همچنین علاقه مند به حوزه رنگ آمیزی و نقاشی و … می باشند .

شما عزیزان می توانید دوره های آموزشی دستی ما را به صورت پکیج های ویدیویی  از آکادمی ماتریکس ایران تهیه کرده و در این زمینه بهترین شوید.

مدرسانی که این دوره را به دانشجویان خود تدریس می کنند از بهترین اساتیدی میباشند که در فضای کسب و کار خود به عنوان طراح طلا و جواهرات جزء بهترین آنها هستند و در این حوزه از محبوبیت و شناخت بالایی برخوردار میباشند 

اساتید ما می‌توانند همه اصول طراحی دستی را به دانشجویان خود منتقل کرده و آنها را آماده ورود به دنیای زیبای طراحی جواهرات دستی کنند . 

برخی از ویژگی های بارز دوره و پکیج های آموزش طراحی طلا و جواهرات به صورت دستی عبارتند از :

  • یادگیری صفر تا صد همه اصول و مهارت های مربوط به این حوزه
  • تدریس دوره ها توسط بهترین اساتید کشور
  • یادگیری تمام تکنیک های ایده پردازی 
  • آموزش تمام مباحث مربوط به رنگ آمیزی 
  • پشتیبانی و امکان ارتباط مستقیم با اساتید
  •  آموزش نحوه ورود به بازار کار
  •  امکان استخدام در مجموعه آکادمی پس از یادگیری مهارت
  • فضاسازی کسب و کار پردرآمد توسط آکادمی برای دانشجو
  •  راه اندازی کسب و کار آنلاین برای هنرجو
  • امکان استفاده از کارگاه های ساخت طلا و جواهرات
  •  امکان استفاده از دفتر آکادمی برای فروش محصولات
  • و غیره … .

آیا با شرکت در دوره های آموزشی می توانم موفق شوم ؟

قطعاً موفقیت در هر زمینه‌ای بستگی به تلاش و پشتکار فرد دارد که همواره باید با توجه به اهدافی که در هر زمینه ای دارد تلاش های بیشتری نیزبکند و برای ایجاد یک کسب و کار پردرآمد و موفق ،آمادگی خود را کسب کند .

 معمولاً افراد  و دانشجویانی که در آکادمی ماتریکس ایران مهارت های طراحی طلا و جواهرات را فراگرفته و در این زمینه همه دوره ها را مشاهده کرده و تلاش‌های فراوانی خود نشان داده‌اند به موفقیت‌هایی که مد نظرشان بوده رسیده اند .

ما در آکادمی خودمان نمونه هایی از هنرجویان موفقی داریم که طی یک یا چند سال توانسته‌اند به بهترین مدارج حوزه طراحی طلا و جواهرات برسند و کسب و کار خودشان را راه اندازی کنند و درآمد بسیار بالایی داشته باشند . 

اگر بخواهیم مثالی در رابطه با تلاش یک دانشجو در این زمینه برای شما بزنیم باید به خانوم سارا جعفری اشاره کنیم که ایشان توانستند طی سه ماه تلاش مداوم در زمینه آموزش طراحی طلا و جواهرات با نرم افزار ماتریکس و پس از دیدن ویدیو های آموزشی این حوزه به استخدام آکادمی ماتریکس در بیایند و و فعالیت خودشان را شروع کنند .

چه بسا که بسیاری از همین دانشجویان امروزه به آموزش روی اورده اند و به اساتیدی مجرب در این حیطه تبدیل شده‌اند .

بنابراین موفقیت در این زمینه و در همه زمینه ها به سعی و تلاش شما بستگی دارد و خوشبختانه شما  می توانید در حوزه طراحی طلا و جواهرات  به دلیل فضای گسترده آن ، خیلی آسان تر به چیزی که می‌خواهید برسید .

بازار کار این رشته چگونه است ؟

بازار کار این رشته را می توان به 3 بخش کلی تقسیم کرد :

1 | کارورزی   2 | استخدام   3 | فریلنسرینگ  4 | برندینگ   5 | تاسیس دفتر طراحی  6 | آموزش 

کارورزی | کار شما بلافاصله بعد از اینکه دوره های آموزش طراحی طلا و جواهرات را از آکادمی ما تهیه و مشاهده کرده ، شروع می شود که می توانید در یک موسسه ، آموزشگاه و یا دفتر کار با یک حقوق کمتر شروع کنید و استانداردهای آموزشی تان و استانداردهای بازار کارتان را با هم تطبیق بدهید و از تجربیات دوستان یا متخصصین این حوزه استفاده کنید .

استخدام | شما می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری در مجموعه های داخلی و خارجی قرارداد ببندید و طرح ها و انتظارات این شرکت ها را  برآورده سازید و از حقوق و مزایا و امنیت شغلی مناسبی برخورددار شوید .

آموزش طراحی طلا و جواهرات

فریلنسرینگ | شما میتوانید با کارخانه ها ، تولیدی ها ، بنکدارها و عمده فروش های طلا و جواهر قرارداد بسته و شروع به درآمدزایی کنید وهر زمان که خواستید ، بدون محدودیت زمانی ، به صورت پروژه ای سفارش بگیرید و طرح های دیگران را در ازای دریافت مبلغ بسیار عالی تحویل دهید . 

ثبت برند شخصی | شما به مرحله می رسید که با کارگاه های تولیدی ارتباط دارید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای ، امکانات این کارگاه‌ها در اختیارتان قرار داده میشود .

حالا با راه اندازی یک پیج اینستاگرام و یا یک وب سایت شخصی برای خودتون مشتری ها را جذب می کنید و بعد از این کار به علاوه اینکه طراحی هاتون رو تولید میکنید این طرح‌ها را به کارگاه‌ها می سپارید تا به نام برند شما ، آنها را تولید کنند .

تاسیس دفتر |  شما می توانید با تاسیس دفتر طراحی و کارگاه تولیدی به یک استاد کار ماهر و متخصص این حوزه تبدیل شوید  و کافیه که یک تیم متخصص داشته باشید و با دریافت پروژه ها از داخل یا خارج شود درآمد خودتان را چند برابر کنید .

آموزش | آکادمی ما به شما اصلا توصیه نمی کند که تا ۵ سال آینده وارد حوزه آموزش بشوید زیرا شما در قبال دوستانی که برای آموزش به شما مراجعه می‌کنند ، مسئول هستید.

بنابراین شما در ابتدا باید  خودتان را به یک شخص متخصص در این حوزه تبدیل کنید تا بتوانید یک فرد متخصص را تحویل جامعه بدهید 

میزان درآمد من پس از مشاهده دوره ها ؟

اگر به دنبال یادگیری مهارتی هستید که بتوانید به وسیله آن درآمد سرشاری را نصیب خود کنید به شما تبریک میگوییم .  شما با  یادگیری و مشاهده دوره های آموزش طراحی طلا و جواهرات با نرم افزار و دوره های طراحی به صورت دستی ، قادر هستید تا به درآمد هایی که مد نظرتان هست برسید .

از همان ابتدا تاکنون طلا و جواهرات به عنوان زیورآلاتی ارزشمند و گران در بین مردم داد و ستد شده اند  که همین باعث شده تا درآمد افرادی که در طراحی و تولید آنها نیز سهیم بوده اند افزایش یابد و به عنوان شغلی با پرستیژ بسیار بی نظیر شناخته شود .

البته همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم موفقیت و درآمد شما رابطه مستقیمی با تلاش و پشتکار شما خواهد داشت که هر چقدر بیشتر در این زمینه تلاش کنید و هر چقدر بیشتر پشت کار داشته باشید و به فرد ماهرتری تبدیل شوید ، قطعاً درآمد شما نیز متناسب با آن افزایش خواهد داشت .

آموزش طراحی طلا و جواهرات

چرا این مهارت را از آکادمی ماتریکس ایران فرا بگیرم؟

آموزش طراحی طلا و جواهرات

دلایل مختلفی وجود دارند که باعث می شوند شما هر دوره‌ای که در زمینه آموزش طراحی طلا و جواهرات نیاز دارید را  از طریق آکادمی آموزش ماتریکس ایران فرا بگیرید .

همه این دلایل ، دلایلی هستند که نه تنها ما بلکه  همه دانشجویان آکادمی و فارغ التحصیلان  و همچنین همه کسانی که به نوعی  با آکادمی ماتریکس ایران حتی کوچک ترین ارتباط را داشته اند بیان کرده اند .

یکی از مهمترین دلایلی که همواره دانشجویان را ترغیب می کنند تا اکادمی ما برای یادگیری مراجعه کنند تجربه بالای آکادمی ما در جهت آموزش مهارتهای مختلف طراحی طلا و جواهرات به هنرجویان می باشد.

در این بین باید اشاره کنیم که آکادمی ما دارای زیر مجموعه های مختلفی مانند آموزشگاه سالار پورایمانی را نیز می باشد که نشان از مدیریت دقیق این مجموعه است .

آمار بالای فارغ التحصیلان و دانش آموختگان اکادمی ما جزء سوابقی است که همواره با آن افتخار می کنیم

همچنین اساتیدی که پکیج های آکادمی را تدریس می کنند از بهترین اساتیدی هستند که توانسته اند ارتباط موثری با هنرجویان برقرار کنند که همین نکته دلیلی بر مراجعه بالای علاقه‌مندان مختلف آموزشگاه ما شده است .

چگونه می توانم دوره ها را خرید و تهیه نمایم ؟

اگر با توجه به همه مطالبی که تاکنون گفته شد مایل هستید که این مهارت بی نظیر و فوق العاده را فرا بگیرید و دوره های آموزش طراحی طلا و جواهرات را تهیه کنید  می توانید از گزینه ها و کلید های زیر استفاده کرده و به سادگی دوره های آکادمی را با تخفیف و با هزینه مناسب خریداری و مشاهده کنید .

برای ورود به فضای بی نظیر طراحی طلا و جواهرات قطعاً با آکادمی ماتریکس ایران همراه باشید !

در صورت علاقه مندی به شرکت در جلسه استعداد سنجی رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.